ערבי ממזרח י-ם נעצר בחשד להצתת "בית אורות"

אבי יעקב No Comments on ערבי ממזרח י-ם נעצר בחשד להצתת "בית אורות"

חשוד, בן 57 ממזרח ירושלים , נעצר בחשד להצתת הבניין בשכונת בית אורות בהר הזיתים בבירה | בעקבות ההצתה נשרף רכבו של גדול רבני הציונות הדתית הרב דב ליאור

בית אורות צילום: Olivier Fitoussi/FLASH90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בן 57, תושב מזרח ירושלים, נעצר במהלך השבת בחשד שהצית את רכבו של הרב דב ליאור מבכירי רבני הציונות הדתית. הרכב הוצת בלילה שבין חמישי לשישי, ובהודעת המשטרה הערב נמסר כי החשוד נעצר היום לפנות בוקר בתום פעילות שבה היו שותפים גם מסתערבים.
לפי החשד, הגבר הצית את הרכב של הרב, בשכונת בית אורות בהר הזיתים, באמצעות חומר דליק וכתוצאה מכך המכונית עלתה באש ונגרם לה נזק כבד. מחקירת החשוד עולה כי קודם להצתת הרכב, הוא ניסה להצית רכב נוסף באותו מקום ללא הצלחה, וחזר בהמשך על מנת לבצע את זממו.
תושבי שכונת בית אורות הסמוכה לא-טור ולקמפוס הר הצופים שבירושלים דיווחו כי במהלך ליל שישי האחרון סבלו מיידוי אבנים ובקבוקי תבערה לעבר השכונה ותושביה. נזק נגרם לחלונות אחד הבתים בשכונה, בהם ביתו של ראש ישיבת קריית ארבע הרב דוב ליאור.
להצתה זו קדם דיווח כי ביום חמישי בערב הושלכו בשכונת בית אורות גם שלושה בקבוקי תבערה. המשטרה הבטיחה "למצות את הדין" עם החשוד בהצתת הרכב, ומסרה כי תבקש מבית המשפט להאריך את מעצרו. "משטרת ישראל תמשיך לפעול באזור ובכל רחבי העיר, באמצעות מגוון כוחות ואמצעים לשמירת שלום הציבור, ביטחונו ורכושו", נמסר.


0 תגובות